صدای سکوت

مطالب حقوقی و شعر((ابوالفضل صدری))

صدای سکوت

مطالب حقوقی و شعر((ابوالفضل صدری))

صدای سکوت

ابوالفضل صدری

کارشناس ارشد حقوق جزا و جرمشناسی

کارشناس و مشاور حقوقی

آخرین مطالب

شعر_دیدارِ نو

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶ ق.ظ

دیدارِ نو
ما که مردیم و دگر میلِ وفا نیست زِ تو
دگرت میل به بوسه به خفا نیست زِ تو


دیدمت در برِ یارت، جگرم داغ شده
جگرم سوخته اما که دوا نیست زِ تو


منِ دیوانه دلم از سرِ کویت نرود
عاشقِ سوخته ات را که شفا نیست زِ تو


نظری کردی و بردی تو دگر بار دلم
قسمتِ من که بجز درد و بلا نیست زِ تو


بی وفایی و ندیدی نگهم سمتِ تو بود
انتظاری بجز انکار و جفا نیست زِ تو


کاش صیدت شوم حتی اگرم جان برود
این کمان و دلِ من تیرِ خطا نیست زِ تو


ابوالفضل صدری

نظرات  (۱)

۱۰ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۳۴ هادی محمدی
سلام عزیزم ؛ شعر بسیار قشنگیه که هراز چند گاهی میام و دوباره میخونمش👏👏👏👏👏.
پاسخ:
سلام دوست عزیزم.باعث افتخاره که وقتِ باارزشتو هرچند کوتاه اختصاص دادی به خوندن دلنوشته های من. سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی