صدای سکوت

مطالب حقوقی و شعر((ابوالفضل صدری))

صدای سکوت

مطالب حقوقی و شعر((ابوالفضل صدری))

صدای سکوت

ابوالفضل صدری

کارشناس ارشد حقوق جزا و جرمشناسی

کارشناس و مشاور حقوقی

آخرین مطالب

شعر_کوچه

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۴ ب.ظ

کوچه
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم
قدمم سست شد و بی تو به کُنجی بنشستم


دیده بر هم بنهادم خوابِ چشمانِ تو دیدم
چشم در چشمِ تو و دست در دستِ تو دستم


دیدم از کوی رقیبان تو گذر کردی و گفتی
طالبِ کوی تو باشم وز می نابِ تو مستم


با تو مهتاب باز از آن کوچه گذشتم
عاشقانه دلبرانه کوچه ها را همه گشتم


تو به من ناز و ادا کردی و با عشوه بگفتی
تا ابد باشم و هستم به همان عهد که بستم


نم بارانی چکید و خواب و رویاها پریدند
من به چشمِ خویش دیدم که جهنم شد بهشتم


باز بی تو گذر کردم از آن کوچه ی رویا
بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم


ابوالفضل صدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی